Tuesday, May 27, 2008

Me Likey...



Heres the Pussycat Dolls performing their first single "When I Grow Up" produced by Darkchild. Now normally I wouldn't give 2 dirty cotton swabs about these broads, but im too damn busy dancing to this song to worry about alla that...I LOVE this track! Darkchild has definately did the damn thing with this production, its absolutely sickening. The girls have definately stepped it up (as if they had anywhere else but up to go) judging from the extensive choreography and live vocals...but how PRECIOUS is it that they ALL have mics? knowin damn well only 1 is turned on...too cute

Head on over to Rap-UP to listen to the song in HQ in its entirety.

3 comments:

That's Right I'm Bad said...

Pah-leese...this sucked! You dissed Mariah's latest lyrics about calling "Shantae, Rey Rey and May May" but you think this crap about "When I grow up I wanna have groupies" is so great. I guess these tranny look-a-likes remind you of the good ole days when Rupaul was a novelty.

RhythmicSoul said...

your absolutely right, the lyrics arent anymore profound than mariahs..HENCE me not mentioning how much i love the lyrics of this song lol..if u reread i gushed about the PRODUCTION, even mentioning the producer darkchild...if the song had any other beat, would i like it? most chances are a NO...and ur right, they look trannylicious..but dammit if the dancing wasnt on point...now we could go back and forth and split hairs..BUT this track production is sick and makes it listenable to me, more so than Mariah's Migrate...
:-)

and plus these are the PUSSYCAT DOLLS and mariah is MARIAH..u expect shit like this from the PUSSYCAT DOLLS not from one of the most influential and best selling female vocalist of all time...im hard on mariah because I expect MORE from Mariah.

Simon said...

Mariah is just a human being like all the rest of us. What do you expect...for her to sprout wings and fly?